torsdag 17. juli 2008

dagens fangst


I dag har eg handla mass garn, bursdagsgåve til meg sjølv frå meg sjølv!! :D

11 nøster viking natur mørk lilla(kan tovast)tenkte å lage lue, tøfflar og skjerf, fin julegåve.
6 nøster alfa(sort*4, 1 grått, 1 brunt) som skal bli "gangstha" hue til kjæresten
8 nøster freestyle fra dalegarn og dalegarn sitt oppskrifthefte med bare babytepper, skal strikke babayteppe til kjæresten sitt søskenbarn sin baby.
3 nøster viking raggegarn som skal bli sokker til Prinessse Camilla(les: søskenbarnet mitt).
2 nøster fabel som skal kombineres med sort og bli sokker i julegave eller kanskje en lue
3 nøster lillalanett som skal bli sokker etter Mari59s hemmelige oppskrift, og en pakke strikke pinner størrelse 3 som skal hjelpe meg å realisere dne planen.

det kjekkaste eg veit e å handle garn:D

Ingen kommentarer: